counter create hit

مطالب مرتبط:

عجیب ترین سؤالات بچه ها از والدین!

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی، فیلم و عکس هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» ...

پهنای  باند سایت های ایرانی باز هم نیم  بها نشد!

پهنای باند سایت های ایرانی باز هم نیم بها نشد!

رسانه کلیک – وزیر ارتباطات درباره اجرایی نشدن مصوبه تخفیف پهنای باند سایت های ایرانی گفت: بله؛ در اجرای مصوبه نیم بها برای سایت های داخلی هنوز مشکلاتی هست و اطلاع دارم. به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ ...

21 پروژه کلان توسعه دولت الکترونیک به ثمر نشست

رسانه کلیک – معاون وزیر ارتباطات گفت: در بخش توسعه دولت الکترونیک کار سنگینی در دو ماهه پایان سال 96 انجام دادیم و در نهایت 21 پروژه کلان برای توسعه دولت الکترونیک نهایی شد. به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ رسول سراییان معاون وزیر ارتباطات در تشریح اهداف و ...

خنثی سازی حمله با سلاح سرد در آلمان

پلیس آلمان حمله با چاقو به شرکت کنندگان مسابقه دو ماراتن در برلین را خنثی کرد.

فرزندان ترامپ در عروسی دختر تاجر شیعه دبی

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی، فیلم و عکس هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» ...

اسرائیل: اجازه حضور دائم ایران در سوریه را نمی دهیم

وزیر دفاع اسرائیل طی سخنانی گفت که این رژیم به هر بهایی اجازه حضور دائم ایران در سوریه را نمی دهد.

نامه رئیس تعزیرات به جهانگیری درمورد تخلفات ارزی

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از آمادگی این سازمان برای رسیدگی بیشتر به تخلفات اقتصادی خبر داد.

بررسی تخلفات آسمان در سقوط ATR در قوه قضاییه

رییس کمیسیون عمران مجلس: تقصیر شرکت هواپیمایی آسمان در سقوط هواپیمای تهران به یاسوج کمتر از خلبان نیست.

جزئیات گرندپری شانگهای چین

جزئیات گرندپری شانگهای چین

پیست بین المللی شانگهای ساخته شد تا دروازه ی ورود چینی ها به دنیای جهانی و پرهیجان فرمول یک باشد. این پیست از سال 2004 تا کنون، به نحو احسن انجام وظیفه کرده و هرسال سریع ترین اتوموبیل های دنیا را میزبانی می کند. این پیست نیز همچون بسیا ...

آموزش «نه گفتن» را از خانه شروع کنید

اگر می خواهید فرزندتان در محیط های مختلف و در شرایط لازم بتواند قدرت «نه گفتن» داشته باشد باید از همان دوران کودکی و از محیط خانه به او آموزش های لازم بدهید. ...

ترامپ: نگفتم کی به سوریه حمله می کنیم

رئیس جمهوری آمریکا امروز (پنج شنبه) در پیام توئیتری دیگری نوشت: هرگز نگفتم چه زمانی حمله به سوریه رخ خواهد داد.

تیم حقیقت یاب تسلیحات شیمیایی عازم سوریه شد

سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی همزمان با تشدید اختلافات بر سر حمله شیمیایی ادعائی در غوطه شرقی سوریه اعلام کرد که کارشناس های خود را برای بررسی این حمله به این کشور اعزام کرده است. ...

این وب سایت به شما می گوید در صورت انفجار بمب اتمی در محل زندگی تان دقیقا چه اتفاقی می افتد!

این وب سایت به شما می گوید در صورت انفجار بمب اتمی در محل زندگی تان دقیقا چه اتفاقی می افتد!

رسانه کلیک – برای اینکه متوجه شوید در صورت انفجار بمب اتمی در کشور یا محل زندگی تان چه تبعاتی متوجه شما می شود، می توانید به وب سایت Outrider مراجعه کنید. اواخر سال گذشته، مدیر اسبق بخش نظامی ناتو از احتمال 10 درصدی پرتاب بمب هسته ای توس ...

نقاط قوت و ضعف از تویوتا کرولا 2018

نقاط قوت و ضعف تویوتا کرولا 2018

تویوتا کرولا یکی از استانداردهای انرژی خود را به عنوان پرفروش ترین خودرو در جهان از یک جایگاه بالا در چشم خریداران. در تجربه مالکیت اتومبیل بدون زحمت نشان می دهد. بیش از 300 هزار دستگاه از این خودرو در این سال را به فساد مالی آمریکایی ها شده اند که جای تعجب نیست چرا که این خودرو است که با توجه به بسیاری از عوامل پرفروش ترین اتومبیل در جهان است. نام کرولا که با دوام و قیمت مناسب جذب شده است. Facebook به افزایش کاربرد آنها در سال 2017, تغییرات مناسب برای ظاهر کابین این خودرو یافت می شود حضور آن در رده سدان جمع و جور را پررنگ‌تر کرد. در ادامه شما را با نقاط قوت و ضعف این خودروی فوق‌العاده محبوب آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید. نقاط قوت ایمنی استاندارد: علاوه بر داشتن کیسه‌های هوای جلو و کناری استاندارد، بسته ایمنی تویوتا شامل تجهیزاتی چون هشدار خروج خودرو از خط با دستیار فرمان، دوربین عقب، سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران، نوربالای خودکار و کروز کنترل راداری دینامیک بوده که همگی آن‌ها به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها وجود دارند. مهم‌تر اینکه تمامی مدل‌های کرولا دارای چراغ‌های جلوی LED فابریک بوده که در هیچ‌یک از رقبا دیده نمی‌شود. فضای پای فوق‌العاده در عقب: برای خودرو که از نظر ابعاد در کلاس کامپکت ها رده‌بندی می‌شود، فضای صندلی عقب کرولا چیزی از سدان میدسایز بزرگ‌تر یعنی کمری کم ندارد. کرولا از این نظر یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود قرار دارد. کار کردن برای همیشه: کرولا نیازی به ثابت کردن اینکه در بحث قابلیت اطمینان یک سوپراستار است ندارد. تاریخ کرولا خود کاملاً گویا بوده و خرید آن به معنی عدم مراجعه به مکانیک است. بسیاری از مدل‌های کرولا با کارکردهای 6 رقمی هنوز هم مشکلات فنی مهمی ندارند. هزینه‌های مالکیت طولانی‌مدت این خودرو به دلیل کیفیت ساخت مثال‌زدنی تویوتا و طراحی فوق‌العاده پیشرانه پایین است. به همین دلیل قیمت فروش دوباره کرولا معمولاً مناسب است. تریم های متمایز: کرولا تریم های متفاوتی دارد. مدل LE Eco روی مصرف سوخت تأکید داشته و البته تجهیزات استاندارد مناسبی را ارائه می‌کند. تریم های L و LE به عنوان نسخه‌های پایه مطرح بوده و مناسب خریدارانی هستند که خودرویی ارزان و قابل‌اعتنا می‌خواهند. مدل SE اسپورت تر بوده و حتی دارای ضربه‌گیرهای ارتقا یافته برای سفت‌تر کردن سواری هستند. نهایتاً مدل‌های XSE ارائه می‌شوند که لوکس‌تر بوده و به عنوان نسخه پریمیوم عمل می‌کنند. کرولاها حتی به‌صورت سفارشی با صندلی‌های گرم شونده، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، آینه دید عقب با تیره شوندگی خودکار، صندلی راننده با تنظیم برقی در 8 جهت، صندلی چرم‌مانند، سانروف و ناوبری در دسترس هستند. نقاط ضعف هیچ‌چیزی شما را هیجان‌زده نمی‌کند: کرولا کارهای زیادی را به خوبی انجام می‌دهد و به حدی عملکرد خوبی دارد که این مورد شاید کمی عجیب به نظر می‌رسد. تجربه رانندگی این خودرو کاملاً پیش‌بینی پذیر بوده و هرگز شما را سورپرایز نمی‌کند. اگر خودرویی می‌خواهید که کاراکتر سواری درگیر کننده‌ای داشته باشد بهتر است دنبال گزینه دیگری باشید. قطعات تریم نه چندان دل‌چسب: کرولا دارای طراحی داشبورد و کنسول مرکزی نسبتاً مینیمالیست با کنترل‌های آسان بوده اما متریال بکار رفته در سطح بالایی نیستند. پلاستیک‌های سخت زیاد روی درب‌ها، ستون‌های B و حتی اهرم دنده این موضوع را کاملاً نشان می‌دهد. حتی تریم های فول XSE نیز چندان انتظارات را برآورده نمی‌کنند. قوای محرکه قدیمی: در کلاسی که پر از پیشرانه‌های توربوی پیشرفته، تزریق مستقیم، طراحی‌های هیبریدی و گیربکس‌های تکنولوژیک است، کرولا با پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری قدیمی و گیربکس CVT حضور دارد. ترکیب این دو در شهر به خوبی جواب می‌دهد اما در رانندگی بزرگراهی راننده را افسرده می‌کند. عدم وجود پایش نقاط کور: موضوع عجیب اینکه سیستم پایش نقاط کور در هیچ‌یک از نسخه‌های کرولا وجود ندارد. کروز کنترل تطبیقی این خودرو نیز در ترافیک‌هایی با حرکت و توقف کوتاه کار نکرده و بنابراین فقط برای استفاده در بزرگراه کاربرد دارد. [دانلود ویدئو] منبع: autoguide